Privatumo ir slapukų politika Skaityti daugiau
Nustatykite regioną: Lithuania

Su kokiais iššūkiais susidūrė automobilių tiekimo grandinės pandemijos metu ir kaip HRX padėjo sumažinti jų neigiamus padarinius.

Automobilių pramonė garsėja sudėtingomis tiekimo grandinėmis, kadangi tenka suvaldyti didelius kiekius skirtingų atsargų, o kroviniai privalo  būti pristatomi minučių tikslumu. Todėl nenuostabu, kad šioje pramonėje veikiančias įmones pandemijos metu sutrūkinėjusios tiekimo grandinės paveikė ypač stipriai. Tokių grandinių valdymui svarbiausia yra nenutrūkstamas tiekimas, o šiuo sudėtingu laikotarpiu to užtikrinti, deja, nepavyko.

Trumpai apžvelgsime pagrindinius iššūkius, su kuriais susidūrė automobilių pramonės tiekimo grandinės,  taip pat aptarsime kaip šio segmento įmonės, dirbdamos su HRX, galėjo sumažinti kai kurių veiksnių neigiamą poveikį.

Top 4 iššūkiai, su kuriais susidūrė automobilių pramonės tiekimo grandinės pandemijos metu.
 

  1. Žaliavų trūkumas. Didžioji dalis automobilių pramonei reikalingų detalių yra gaminamos Azijoje. Kadangi šis žemynas  pandemijos paveiktas buvo bene labiausiai ir dėl šios priežasties buvo uždarinėjamos gamyklos, atsirado didžiulis žaliavų trūkumas. Svarbiausias trūkstamas komponentas – tai mikroschemos, jų stygius yra išlikęs ir dabar, nors pandemijos įtaka jau sumažėjo.
  2. Išilgėję pristatymo terminai. Šis iššūkis taip pat susijęs su tuo, jog nemaža dalis automobilių pramonės komponentų yra gaminama Azijoje. Pandemijos metu krovinių pristatymo terminai iš šio žemyno išaugo dvigubai ar net daugiau kartų, todėl klientams teko susitaikyti su vėluojančiu jų užsakymų atlikimu. I
  3. Išaugę logistikos kaštai. Visi aukščiau minėti iššūkiai labai padidino logistikos kaštus. Aptariamu laikotarpiu kartais augo jūrinės ir oro logistikos kaštai. Nors ir ne taip drastiškai, tačiau didėjo įkainiai už suteiktas geležinkelio ir sausumos transportavimo paslaugas. Lygiagrečiai įmonės privalėjo užsakinėti ir sandėliuoti didesnius atsargų kiekius, o tai generuodavo išaugusią pinigų naudojimo kainą laike. 
  4. Sutrikusi planavimo funkcija. Turbūt  pats svarbiausias iššūkis, su kuriuo susidūrė įmonės, buvo pakitusi planavimo funkcija, kadangi iki tol „just in time“ principu veikusios tiekimo grandinės privalėjo įvaldyti lanksčias ir atsparias tiekimo grandinės strategijas. Kad tai įvyktų, automobilių pramonėje veikiančios įmonės privalėjo derinti įvairius gabenimo būdus, ieškoti naujų tiekimo krypčių ir, žinoma, skirti papildomą dėmesį logistinių procesų administravimui.

Kaip HRX padėjo sumažinti šių veiksnių įtaką?
 

Kai nebuvo įmanoma kontroliuoti pirmosios ir viduriniosios mylios, būtent jose aptariamuoju laikotarpiu didžioji dauguma aukščiau aptartų probleminių situacijų ir nutiko. Tuomet svarbu buvo suvaldyti mažiausiai paveiktą dalį. Kalbame apie paskutiniosios mylios logistikos procesus. HRX, dirbdama su automobilių pramonės įmonėmis, dėjo visas pastangas, kad paskutinės mylios logistika būtų atlikta be priekaištų, maksimaliai eliminuojant vėlavimo ir krovinių apgadinimo rizikas.

Taip pat savo klientams mes užtikrinome lanksčias pasikrovimo iš išsikrovimo sąlygas. Šie procesai tampa ypatingai svarbūs būtent tuo metu, kai reikia dažnai perplanuoti logistines operacijas, o tokie pakeitimai vyko dažnai.

Visą šį laikotarpį  mes  klientams maksimaliai garantavome nenutrūkstamą tiekimą sutartyje numatytomis sąlygomis, nors dėl įvairių nepalankių situacijų tai atlikti nebuvo lengva. Visuomet vadovaujamės principu – aukščiausios paslaugų kokybės užtikrinimas, gabenant krovinius Pabaltijyje, Švedijoje, Suomijoje ir Lenkijoje, svarbiausia.

Nepriekaištinga paslaugų kokybė neatsiejama nuo premium lygio aptarnavimo kokybės, HRX visuomet skyrė ypatingą dėmesį klientų aptarnavimui. Visi mūsų klientai turi asmeninius vadybininkus, pasiruošusius informuoti apie užsakymo vykdymą ir spręsti iškilusius problemas. Aptariamu laikotarpiu ši aptarnavimo padalinio struktūra leido mums sukurti dar daugiau vertės savo klientams.

Žinoma, visų kilusių iššūkių panaikinti negalėjome, tačiau mūsų pastangos paskutinėje mylioje daugeliui klientų padėjo užtikrinti greitesnį ir lankstesnį krovinių pristatymą. Tai leido jiems  generuoti papildomus pardavimus bei kurti pridėtinę vertę savo klientams.

Jeigu jums reikalingas patikimas skubių krovinių transportavimo partneris, kuris padėtų gabenant jūsų krovinius į Švediją, Suomiją, Lenkiją ir Pabaltijyje, išbandykite mus.

Kitos naujienos:

Kaip dekarbonizacija paveiks logistikos paslaugas

25.03 2024 Tvari logistika
HRX“ jau daugiau nei 25 metus teikia laikui jautrių dalinių krovinių gabenimo paslaugas. Norint  sėkmingai veikti šioje srityje, svarbu įvertinti naujausias tendencijas, viena iš jų – tvarumas. Kadangi mes savo įmonėje aktyviai diegiame su tvarumu susijusius sprendimus, pasvarstysime, kaip tvarumo reikalavimai paveiks skirtingas logistikos, įskatinant ir laikui jautrias, paslaugas. Skirtingos galimybės ir iššūkiai Apie iššūkius …

5 klaidos, kurias galbūt darote planuodami logistines operacijas

25.03 2024 Žinojimas = Galia
Planavimas logistinėse operacijose užima labai svarbią vietą, o dėl sparčiai besikeičiančios pasiūlos ir paklausos tikrai nėra lengva viską tinkamai padaryti. Apie šią funkciją yra įvairių nuomonių, todėl nenuostabu, kad nemažai įmonių nusprendžia vadovautis „ad-hoc“ metodais, kurie gali lemti klaidas ir nenumatytas išlaidas. Šiame straipsnyje identifikuosime pagrindines logistikos planavimo klaidas bei pateiksime patarimų, kaip jų išvengti. …

Ko šįmet tikėtis iš transporto kainų Europoje?

Praėję metai prekybos ir gamybos įmonėms buvo vieni geriausių. Nepaisant tam tikrų išimčių (pvz., paskutinės mylios logistika, laikui jautrios paslaugos ir t.t.), kainos daugelyje tarptautinės prekybos maršrutų mažėjo. Metų pradžioje kainos buvo šiek tiek pakilusios, tačiau aplinka vis dar palanki. Tikėtina, kad nemaža dalis prekybos ir gamybos įmonių šiuo metu sprendžia klausimą, kiek ilgai ši …

Naujas tvarių prekių ženklų lyderis: „Radius Recycling” pavyzdys

27.02 2024 Tvarumas
Jau kurį laiką analizuojame sėkmingai veikiančias ir savo veiklą tvarumu grindžiančias organizacijas, jeigu įdomi ši tema, daugiau straipsnių apie tai galite rasti čia. Vis nenustojame stebėtis, kiek daug skirtingų įmonių iš įvairių verslo sektorių geba veikti ne tik sėkmingai, bet ir tausoti aplinką. Šiandien pasidalinsime vienos įmonės istorija, kuri rinkoje žinoma jau daugiau nei šimtą …

Keičiasi pasaulio ekonomika, privalo keistis ir gamybos sektorius

27.02 2024 Žinojimas = Galia
Nestabili pastarųjų 4 metų padėtis daugelį gamybos įmonių vertė ieškoti naujų būdų, kaip suvaldyti augančias sąnaudas, infliaciją, žaliavų trūkumą, ieškoti naujų rinkų savo produkcijai ir spręsti daug kitų iššūkių. Nepaisant iškilusių nesklandumų, gamybos sektoriuje dirbantys profesionalai privalėjo siekti akcininkų iškeltų tikslų bei  suvaldyti nuolatines prekybą ir gamybą veikiančias rizikas. Šiandien, norint nepasiklysti šioje dinamiškoje aplinkoje, …

Gamybinės įmonės atranda e-komerciją: į ką atkreipti dėmesį, vykdant logistines operacijas?

27.02 2024 E-komercija
Anksčiau e-komercijos veikla dažniausiai užsiimdavo prekybinės įmonės arba tos bendrovės, kurios parduodavo B2C sektoriuje. Šiuo metu situacija sparčiai keičiasi, kadangi vis daugiau gamybinių įmonių, netgi tos, kurios pardavinėja B2B sektoriui, atranda e-komercijos kanalą. Prognozuojama, kad ateityje tokių įmonių tik daugės. Šiame straipsnyje aptarsime pagrindines priežastis, kodėl vyksta šis pokytis, bei atkreipsime dėmesį į tai, su …